Handelsbetingelser og persondatapolitik
Her kan du læse om handelsbetingelser for oprydningskonsultationer og andre ydelser der udbydes af Orden og Organisering v/ Heidi Esmark samt vores persondatapolitik.
Handelsbetingelser:
Produkter og tjenester udbydes af:
Orden og Organisering v/ Heidi Esmark
Sybergsvej 6
5700 Svendborg
Telefon 61 773 855
kontakt@ordenogorganisering.dk
Cvr-nr. 44652730.
Priser:
Alle priser nævnt på hjemmesiden er i danske kroner (DKK) inklusive 25 % moms, medmindre andet er angivet.
Betalingsbetingelser:
Alle konsultationer betales kontant forud for besøgets gennemførelse via bankoverførsel på:
reg.nr.: 0847 kontonr.: 0000973785.
Husk at anføre fakturanummer ved overførsel.
Som udgangspunkt forfalder hele købesummen til betaling på én gang, medmindre andet er aftalt.
Betaling for ekstra ydelser:
I konsultationshonoraret er i alt 150 kilometers kørsel inkluderet. Kørsel udover 150 km faktureres til kr. 10,00 pr. ekstra kilometer.
Udgifter til bro og færge er ikke medregnet i konsultationshonoraret og faktureres oven i.
Aflysning af konsultation:
Hvis du aflyser den aftalte konsultation mere end 5 dage før konsultationens start, tilbagebetales det fulde indbetalte beløb.
Hvis du aflyser den aftalte konsultation med mellem 4 og 2 dage før konsultationens start, tilbagebetales 50 % af det indbetalte beløb.
Aflyser du konsultationen dagen før eller på selve datoen for besøget, refunderes det indbetalte honorar ikke.
Bliver du nødt til at udsætte konsultationen til en anden dag pga. fx sygdom, kan ombookning ske 1 gang uden omkostninger for dig. Må du udsætte aftalen flere gange, opkræves et gebyr på kr. 1.500 pr. gang aftalen udsættes.
Ydelser inkluderet i oprydningskonsultationen:
Når du booker en oprydningskonsultation hos Orden og Organisering, er følgende ydelser med i aftalen:
Indledende telefonsamtale eller videokald, hvor du fortæller om opgaven, og hvad du ønsker hjælp til, afgrænsning af opgavens omfang og estimeret tidsforbrug.
Min hjælp til oprydning og organisering i det antal timer, du har booket. Timerne beregnes ekskl. pauser og evt. fotografering.
Vejledning i hvilke organiseringsprodukter, du evt. kan anskaffe (bokse, kasser, skuffeinddelere mv.)
Hjælp til indkøb af organiseringsprodukter, hvis du ønsker dette.
Opfølgende telefonsamtale eller videokald ca. 1 uge efter besøget til afklaring af spørgsmål og afrunding af opgaven.
Ydelser IKKE inkluderet i oprydningskonsultationen:
Disse ydelser er IKKE inkluderet i mit arbejde:
Bortskaffelse eller salg af de ting, som frasorteres i forløbet, herunder kørsel til genbrugsplads, genbrugsforretning mv.
Flyttekasser, affaldssække mv. til opbevaring af frasorterede ting.
Rengøring af dit hjem. Dog giver jeg gerne en hånd med fx aftørring af hylder, inden vi sætter tingene tilbage. Men husk at tiden går fra den samlede tid, vi har til rådighed.
Udgiften til evt. organiseringsprodukter (bokse, kasser, mv.) afholdes af dig selv. (Men jeg hjælper gerne med indkøb heraf.)
Håndværksopgaver som fx samling af skabe / reoler, opsætning af hylder eller decideret byggearbejde.
Udgift til bro og færge.
Rettigheder:
Det er ikke tilladt at kopiere, udlåne eller videregive materiale udleveret fra Orden og Organisering uden forudgående skriftlig tilladelse. Der er ophavsret på alt materiale.
Erstatning og reklamation:
Jeg gør selvfølgelig mit allerbedste for at passe på dine ting, når jeg rydder op hos dig. Skulle jeg uheldigvis komme til at ødelægge noget ved mit besøg, erstatter jeg det ødelagte og er dækket af en erhvervsansvarsforsikring.
Skader skal meldes til mig hurtigst muligt, dog senest 3 dage efter mit besøg.
Jeg kan ikke holdes ansvarlig for ting, som du fortryder at have valgt fra ved mit besøg, eller som går i stykker ved din egen håndtering.
Skulle et organiseringsprodukt, som du har bestilt gennem mig, gå i stykker, erstattes det kun, hvis brugen af det er sket korrekt og som foreskrevet af producenten, og hvis skaden ikke er påført af dig selv ved fx at tabe produktet. Erstatning kan ske ved ombytning, reparation eller refusion og afhænger af, hvorledes min leverandør af produktet vælger at erstatte skaden.
Både før og under mit besøg vil jeg gennem dialog med dig gøre alt, hvad jeg kan, for at levere den bedste løsning til dig, og som du finder brugbar. Skulle den udførte organisering alligevel ikke leve op til dine forventninger, kan jeg desværre ikke tilbyde dig en refusion af konsultationshonoraret. Men jeg kommer gerne med forslag til, hvilke ændringer du selv kan foretage for at opnå det resultat, du hellere ville have.
Tilladelse til fotografering og brug af fotos:
Før, under og efter konsultationen tager jeg fotos af det område, vi har aftalt, jeg skal rydde op og organisere i. Billederne bruges dels som dokumentation for opgavens udførelse og resultat i forbindelse med min videre certificering og uddannelse, og dels som materiale, jeg senere kan benytte til markedsføring. Billedmateriale brugt i markedsføringsøjemed vil altid blive vist i anonymiseret form, dvs. at dit navn eller andre oplysninger ikke vil blive vist.
Ønsker du ikke, at jeg benytter billedmaterialet til markedsføring, kan du til hver en tid bede mig om at undlade at benytte det, eller bede mig om at fjerne det, hvis materialet allerede er lagt online.
Billedmateriale, som er brugt i trykte materialer, kan desværre ikke fjernes fra de allerede trykte materialer, men kan undlades ved næste genoptryk.
Persondatapolitik
Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os, og vi vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet hos Orden og Organisering.
Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle relevante lovbestemmelser.
Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet.
Oplysninger vi indsamler
Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt eller en ydelse af os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde dig vores services.
Vi kan indhente oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse og telefonnummer.
Orden og Organisering indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende:
– kontakter os og booker en organiseringskonsultation.
Den dataansvarlige
Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.ordenogorganisering.dk er Orden og Organisering, Sybergsvej 6, 5700 Svendborg, cvr nr. 44652730
Behandlingsgrundlag og formål
Dine almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere det produkt eller den ydelse, som du har købt hos os. Din e-mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse.
Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 5 år efter, at du har modtaget din vare eller ydelse.
Andre modtagere af personoplysninger
Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredjelande.
Vi har vores hjemmeside hos www.nordicway.dk , som fungerer som vores databehandler. Alle persondata som du oplyser på vores hjemmeside vil blive opbevaret i www.nordicway.dks datacentre.
Vi anvender eksterne virksomheder som leverandører for at levere vores ydelser bedst muligt. Disse eksterne leverandører er databehandlere og behandler i visse tilfælde personoplysninger i forbindelse med deres levering af ydelser til os. Vores databehandlere behandler kun personoplysninger efter vores instruks og i overensstemmelse med lovgivningens krav til databehandlere.
Vi har indgået databehandleraftaler med vores databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.
Dine rettigheder
Som den registrerede har du en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre opfyldelse af. Du har ret til at anmode os om følgende:
• At få adgang til og få rettet/ændret dine persondata
• At få slettet persondata
Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.
Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til vores e-mailadresse kontakt@ordenogorganisering.dk.