Priser
10-timers klippekort
Kan bruges som supplerende hjælp til dit oprydningsprojekt, enten som videokonsultationer eller fysiske besøg. Min. 1 time pr. gang, ved udkørsel dog min. 3 timer pr. gang.
Vejledning og sparring ifm. egen oprydning
1,5 timers videokonsultation med sparring om dit oprydningsprojekt, hvor jeg kommer med konkrete ideer til, hvad du selv kan gøre, samt kommer med forslag til indkøb af organiseringsprodukter.
Ved fysisk fremmøde tillægges kørsel.
Hus til salg - flytteoprydning
Få hjælp til at få sorteret i dine ting, inden du sætter hus til salg. Huset kommer til at fremstå pænt, rummeligt og indbydende til fotografering og fremvisning, og din egen flytning bliver meget lettere, da du slipper for at flytte på unødvendige ting.
Ved hus-til-salg-oprydninger medfølger e-bogen ‘Klar til Boligsalg’, som indeholder mange gode råd og tips til et bedre boligsalg.
Nedenstående er priseksempler. Det konkrete tidsbehov aftales individuelt.
Flytning til mindre bolig
Skal du flytte til en mindre bolig, og har du svært ved at skulle sortere ud i dine ejendele pga. minder og affektionsværdi, så kan en uvildig tredjepart være god at have ved din side gennem processen.
Som organizer hjælper jeg dig med at holde overblikket og med at tage de svære beslutninger, så flytningen bliver en god oplevelse.
Denne løsning kan bruges ved alle typer flytning.
Nedenstående er priseksempler. Det konkrete tidsbehov aftales individuelt.
Erhvervsløsninger
Rum, der benyttes af mange personer, ender ofte med blive rodede, når der ikke findes effektive opbevaringssystemer. Det kan fx være arkivrum, depotrum, materialerum, kontorer, personalerum ol.
Jeg hjælper med at optimere jeres opbevaring, så I får øget overblik og bedre flow, og samtidig får medarbejderne et roligere miljø at tilbringe deres arbejdsdag i.
Omfang og forventet tidsforbrug aftales individuelt.
For alle opgaver:
- Alle opgaver inkluderer en opstartssamtale om den opgave, du ønsker udført, hvor vi fastlægger, hvad der skal laves og hvor lang tid, der sættes af til opgaven.
- Du modtager rådgivning til indkøb af organiseringsprodukter, og jeg kan tilbyde at indkøbe dem for dig.
- Alle opgaver inkluderer op til i alt 150 kilometers kørsel.
- Ca. 1 uge efter opgavens udførelse tager vi en opfølgende samtale på telefon eller videokald, hvor du kan stille spørgsmål og opgaven rundes af.
- Antal kilometer udover 150 takseres til kr. 10,00 pr. ekstra kilometer.
- For opgaver på øer med betalingspligtig broforbindelse eller færgeoverfart faktureres brotakst og færgetakst oveni honoraret.
Kontakt mig
Kontakt mig i dag for at tage det første skridt mod et mere ryddeligt og harmonisk hjem eller arbejdsplads.
Jeg ser frem til at hjælpe dig med at skabe orden og ro i dine omgivelser.